Escape First 3 Multiplayer
Escape First 3 är ett escape room-spel! Det innehåller 3 olika escape rooms som du kan spela! The Rooms The Abandoned School Du och dina klasskompisar har en återföreningsfest. Eftersom ni vill återuppleva den gamla goda tiden bestämmer ni er för att besöka er gamla skola, som sedan dess har övergivits. Till en början är allt roligt och ni minns det förflutna, men det finns en händelse som ni alla valt att glömma dom ni nu kommer att tvingas konfrontera. The Secret Inheritance En avlägsen släkting till dig har gått bort och lämnat alla sina tillhörigheter till dig. Släktingen levde ett väldigt lyxigt liv i sin enorma herrgård, så man misstänker att de måste ha mycket pengar. Men de har gömt pengarna på herrgården och har utmanat dig att hitta dem, vilket skulle bevisa att du är värdig arvet. Keep Of Lost Souls Du och dina äventyrslystna vänner är fascinerade av historierna om en främmande man som nyligen kommit till stan. Han pratar om en gammal borg, där en enorm strid ägde rum för många år sedan över en mäktig artefakt med mystiska förmågor. Du bestämmer dig för att utforska borgen i hopp om att hitta denna artefakt.