Escape 2088
Escape 2088 är ett peka-och-klicka-escape-room-spel av den gamla skolan med modern 3D-grafik! Utforska en futuristisk miljö och använd din problemlösningsförmåga för att befria dig själv! Noggrant observerande av omgivningarna hjälper dig upptäcka dolda ledtrådar, lösa logikgåtor och fly i tid!