Empire of Sin - Premium Edition
Premium Edition ger dig tillgång till allt innehåll från Deluxe Edition – Mobster Pack, Golden Weapon Set och Curb Stomp Execution – samt två expansioner efter att spelet har släppts och den stiliga kostymen Al Capone’s Fur Coat. Empire of Sin är ett nytt strategispel av Romero Games och Paradox Interactive, som tar dig till hjärtat av den hänsynslösa undre världen i 1920-talets Chicago under förbudstiden. Axla rollen som en av de fjorton verkliga och historiskt inspirerade maffiabossarna, som exempelvis Al Capone, Stephanie St. Clair eller Goldie Garneau. Sätt ihop ett brokigt gäng, bygg upp och styr ditt brottsimperium och skydda ditt territorium från rivaliserande gäng. Det är upp till dig att fiffla, charma och skrämma dig till toppen och göra det som krävs för att stanna där. Lycka till – det kan behövas!