Empire of Sin - Deluxe Edition
Uppgradera till Deluxe Edition och få tillgång till Mobster Pack som inkluderar fyra rekryteringsbara och spelbara gangsters, Golden Weapon Set som innehåller tre exklusiva vapenskins plus ljudeffekter till ”Romero”-vapnet, samt en unik avrättningsanimation till din bosskaraktär: Curb Stomp Execution. Empire of Sin är ett nytt strategispel av Romero Games och Paradox Interactive, som tar dig till hjärtat av den hänsynslösa undre världen i 1920-talets Chicago under förbudstiden. Axla rollen som en av de fjorton verkliga och historiskt inspirerade maffiabossarna, som exempelvis Al Capone, Stephanie St. Clair eller Goldie Garneau. Sätt ihop ett brokigt gäng, bygg upp och styr ditt brottsimperium och skydda ditt territorium från rivaliserande gäng. Det är upp till dig att fiffla, charma och skrämma dig till toppen och göra det som krävs för att stanna där. Lycka till – det kan behövas!