Dying Light - Unturned Weapon Pack
Det här DLC-paketet är gratis och skapades i samarbete mellan Unturned och Dying Light. Det innehåller en unik uppsättning kläder och ritningar för tre helt nya "odetaljerade" vapen baserade på föremål i Unturned (kratta, machete och hockeyklubba). Vapnen är snudd på oförstörbara, förbrukar ytterst lite uthållighet och kan tillverkas utan något basvapen, vilket gör dem perfekta för nya spelare och bra reservvapen för erfarna överlevare. Skadan skalas efter spelarnivå och den höga chansen för kritisk träff gör striderna tillfredsställande.