Dungeons and Ducklings
En fruktansvärd nekromant har besudlat mamma ankas älskade damm och kidnappat hennes ankungar! Beväpna dig och besegra honom en gång för alla i det här Kvack-Man-roguelitespelet. Storma fram genom labyrinterna för att rädda hennes familj! De klassiska arkadkontrollerna har fått tillökning: en attackknapp som låter dig riva väggar och mosa fiender, så att du kan göra motstånd mot nekromanten och hans armé! - Bana din egen väg genom labyrinten - Kämpa mot gigantiska bossar och deras odöda hantlangare - Lär känna andra djur - MASSA MODE! Välj kläder och utrustning och mamma anka och hennes lämmeltåg av ankungar!