DREDGE - Complete Edition Upgrade Bundle
DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle innehåller alla tre DLC-paket till DREDGE, ett kritikerrosat fiskeäventyr för en spelare, med olycksbådande saker under ytan. The DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle innehåller: The Iron Rig The Iron Rig introducerar en ny uppbyggbar stad i ditt DREDGE-äventyr. Avslöja uråldriga störningar och tillverka avancerad utrustning, föremål och apparater med hjälp av nya bekantskaper. Framsteg har alltid ett pris. The Pale Reach Ta ditt DREGDE-äventyr till nya platser. Utforska isiga vatten som gömmer mer än bara fisk, sälj dina upptäckter, förbättra din båt, avslöja ett bittert svek och andra mysterium som ligger begravda i det frusna landskapet. Blackstone Key Den mystiska verkstaden på Blackstone Isle är låst och reglad. Inuti finns utomjordiska kreationer som skapats av den tidigare ägaren. Nu ligger de övergivna. Med den här nyckeln kan du få användning för dem.