DREDGE - Blackstone Key
Den mystiska verkstaden på Blackstone Isle är låst och reglad. Inuti finns utomjordiska kreationer som skapats av den tidigare ägaren. Nu ligger de övergivna. Med den här nyckeln kan du få användning för dem. Den här ger tillgång till följande föremål: Arterial Engine Den här groteska maskinens beniga eggar drivs av ett pulserande hjärta. Den slår i takt med ditt eget. Sign och Ruin En symbol för havsdjupet är inristad i den här lilla talismanen. De som befinner sig i samklang med talismanen dras till den.