DOOM Anthology
DOOM Anthology DOOM Anthology tar spelaren genom mer än tre årtionden av demondräpande – från de klassiska spelen som gjorde genren med förstapersonsskjutare populär till den älskade omstarten av spelserien och dess uppföljare. Använd en arsenal med kraftfulla vapen under din kamp mot horderna av demoner på Mars, på jorden och i helvetet under de sex kritikerrosade spelen: DOOM + DOOM II DOOM utvecklades av id Software och släpptes ursprungligen 1993. Spelet var en föregångare som gjorde förstapersonsskjutarspelen populära och satte standarden för alla FPS-spel. Den kritikerrosade uppföljaren DOOM II följde 1994. Nu finns de definitiva och nyligen förbättrade versionerna av DOOM + DOOM II tillgängliga som en kombinerad produkt. DOOM 64 I denna förbättrade version av DOOM 64 har det gått flera år sedan du satte stopp för Helvetets invasion av jorden. UAC:s forskningsanläggning på Mars försattes i karantän för att skydda mänskligheten och har stått bortglömd och övergiven ... fram till nu. En signal från en skadad satellit tyder på att ett väsen finns kvar och har kraft att återuppväcka demonerna. Som den enda överlevande av de marinkårssoldater som stred mot helvetets styrkor skickas du på ett enmansuppdrag för att lokalisera Demonmodern och stoppa en ny demonisk invasion. DOOM 3 En demoninvasion har överväldigat Union Aerospace Corporations (UAC) forskningsanläggning på Mars. Som en av de få överlevarna måste du kämpa dig fram till helvetet och tillbaka i kamp mot en hord av demoner i denna prisbelönta FPS med action-/skräcktema som är en ny version av det ursprungliga DOOM. DOOM (2016) DOOM har utvecklats av id software, studion som var pionjärer inom genren för förstapersonsskjutare och skapade Deathmatch för flera spelare. Spelet återvänder nu som en brutalt rolig modern skjutarupplevelse. Hänsynslösa demoner, destruktiva vapen och snabba, smidiga förflyttningar utgör grunden för de intensiva förstapersonsstriderna – oavsett om du utrotar horderna av demoner från helvetets djup i enspelarkampanjen, eller tävlar mot dina vänner i de många flerspelarlägena. Utöka din flerspelarupplevelse med DOOM SnapMap-speleditorn för att enkelt skapa, spela och dela ditt innehåll med världen. DOOM Eternal (Deluxe Edition) Helvetets arméer har invaderat jorden. Spela som Slayer i en episk enspelarkampanj för att besegra demoner i flera olika dimensioner och stoppa mänskligheten från att utplånas. Det enda de fruktar ... är dig. Deluxe Edition innehåller Demonic Slayer-skin, paket med klassiska vapenljud och tillgång till båda kampanjexpansionerna för det kritikerhyllade DOOM Eternal. Din seger över helvetets arméer räddade mänskligheten från att utplånas, men den hade sitt pris. En obalans mellan krafterna i himlen kräver att universums verkliga härskare kliver fram och ställer saker till rätta. Kämpa i aldrig tidigare skådade delar av DOOMs universum, slåss mot nya demoner och använd nya förmågor i din eviga strid mot ondskans horder.