Dolmen
I Dolmen slungas spelaren in i en fientlig utomjordisk värld som kallas Revion Prime. Ditt jobb är att hämta prover av en kristall med speciella unika egenskaper – så kallade "Dolmen". De här kristallerna möjliggör interaktion mellan olika verkligheter och har revolutionerat utforskningen av rymden och förändrat världen för all framtid. DYNAMISKA STRIDER I Dolmen blir du starkare för varje strid! Upplev ett rikt stridssystem där olika vapen och tekniker står till ditt förfogande. Växla mellan närstrid och avståndsattacker för att besegra de mest utmanande fienderna på Revion Prime. ENERGILÄGE Energihantering är avgörande för att segra i Dolmen. Energi används inte bara för avståndsvapen, utan även för att aktivera "energiläget". Det ger dina närstridsvapen elementeffekter som gör att du kan dra full nytta av dina fienders svagheter. UPPTÄCK EN MYSTISK PLANET En mörk och ödelagd, men vacker värld väntar på att utforskas. Kommer du att hitta alla hemligheter som Revion Prime döljer? Eller kommer den här grymma världen att driva dig mot döden? EN UTMANING VÄNTAR Det sista den här världen vill är att du ska överleva. Kommer din tidslinje att utplånas, eller kommer du att klara utmaningarna som väntar dig? MÖT SKRÄCKINJAGANDE BOSSAR På Revion Prime väntar en mängd fasansfulla monster som sätter dina färdigheter på prov.