Directive 8020: Digital Deluxe Edition
I Directive 8020: Digital Deluxe Edition kan du klä ut dig till dina favoritkaraktärer från Dark Pictures, byta perspektiv med filterpaketet, upptäcka exklusivt material från bakom kulisserna med den digitala konstboken, sätta det exklusiva soundtracket på repeat och utforska ett extrauppdrag: The Dark Pictures Heirlooms Retrieval. Innehåll: THE DARK PICTURES OUTFIT PACK Klä dig som ikoniska Dark Pictures-karaktärer ombord på Cassiopeia. Spela som sömnteknikern Carter i Jasons arméuniform från House of Ashes eller som forskaren Anders i Julias dykardräkt från Man of Medan. BONUSUPPDRAG: THE DARK PICTURES HEIRLOOMS RETRIEVAL Ett hemligt uppdrag väntar. Leta upp gömda dockor och reliker från Man of Medan, Little Hope, House of Ashes och The Devil in Me. Varje sak du hittar avslöjar hemligheter som knyter Directive 8020 till The Dark Pictures-universumet. PACOTE DE FILTROS CINEMATOGRÁFICOS Välj hur Directive 8020 ska presenteras genom att välja mellan 3 visuella filter som representerar olika eror av rymduppdrag. Anpassa den kusliga stämningen i Directive 8020 med tre upplåsbara filmfilter: Innehåll: 60’s Filter: Klassiskt svartvitt, som för tankarna till filmmaterial från den tidiga rymdkapplöpningen. 70’s Filter: Kornig 8 mm-film för den där råa, dokumentärfilmskänslan. 80’s Filter: Retroosande VHS-artefakter från de analoga rysarnas tid. DIGITAL KONSTBOK Upptäck den kreativa processen bakom mörkret. Se konceptbilder på Tau Ceti f, tidiga designer av Cassiopeia och den dödsdömda besättningens groteska förvandlingar. EXKLUSIVT SOUNDTRACK Sjunk ner i ett skrämmande ljudlandskap komponerat av den prisbelönta Jason Graves, plus handplockade licensierade låtar som verkligen sätter stämningen.