Devil May Cry 5 (with Red Orbs)
Köp den digitala versionen av Devil May Cry 5 senast den 9 november kl. 03.00 svensk tid så får du 100 000 Red Orbs utan extra kostnad! Den ultimata demonjägaren är tillbaka med stil i spelet som alla actionfans har väntat på. Devil May Cry 5 är nästa del i den legendariska actionserien. Det levererar sin karakteristiska blandning av explosiv action och fantastiska karaktärer genom Capcoms senaste spelteknologi i ett grafiskt banbrytande mästerverk till actionäventyr.