[DMC5] - Spelbar karaktär: Vergil
Lägger till Vergil som spelbar karaktär i kampanjen, Bloody Palace och The Void. Obs! Fungerar inte i Devil May Cry 5 Special Edition. Obs! Vissa achievements går inte att låsa upp när man spelar som Vergil.