Detektivpaket
Det DLC innerhåller de följande produkter Huvuddetektivens klädedräkt Den största detektivens klädedräkt Ukrainian Jon I denna berättelsedrivna detektivthriller kämpar en ung Sherlock Holmes för att bevisa sig själv när han navigerar på en exotisk, farlig ö i Medelhavet för att undersöka mysteriet med sin mors död.