Deponia Collection
Bara skrot, så långt ögat kan nå. Rufus hemvärld Deponia är en soptipp lika stor som en planet. När den vackra elysiska flickan Goal faller i hans armar, bokstavligt talat, så verkar Rufus dröm om att lämna Deponia också inom en armslängds avstånd. Följ med Rufus på hans galna äventyr och den mest bisarra kärlekssagan i tv-spelens historia. Bara efter du har överlevt vilda jakter, byggt galna prylar och med en gnutta hjältemod kan du klara av den här resan. 4 spel med över 50 timmars speltid Fyra prisbelönta äventyrshits med över 50 timmars speltid! Utmanande pussel, över 150 knäppa karaktärer och bisarr dialog Unikt universum i samma anda som Douglas Adams, Terry Pratchett och Matt Groening Tidsresor, klonteknik, näbbdjursaction!