Goodbye Deponia
Mer kaos, mer förödelse, mer Rufus. Inte en, inte två, utan tre Rufusar orsakar alla möjliga sorters kaos i den efterlängtade äventyrskomedin Goodbye Deponia - del tre av Deponia-serien. Organon planerar förintelsen av Deponia, den förtjusande Goal har försvunnit (ännu en gång) och antihjälten Rufus verkar inte kunna sluta förstöra för sig själv. Allt han ville göra var att lämna soptippsplaneten Deponia och flytta till Elysium, paradiset på ett rymdskepp i omloppsbana runt Deponia som är reserverat för samhällets högsta nivåer. Slutligen har Rufus kommit på en till synes perfekt plan ... Den prisbelönta Deponia-serien består av fyra knäppa äventyrshistorier från soptippsplaneten Deponia. Dessa klassiska peka & klicka-spel gläder inte bara komedifans och äventyrsveteraner, utan också nykomlingar till genren.