Demoniaca: Everlasting Night
Kliv in i en mörk, ondskefull värld inspirerat av och utvecklat för alla som växt upp med de klassiska sidoskrollande plattformsspelen! Ett gotiskt äventyr i “metroidvaniastil” väntar i Demoniaca: Everlasting Night, ett sidoskrollande actionplattformsspel som blandar ett vackert och groteskt bildspråk med en förförisk estetisk. Utforska, slåss, träffa nya vänner och hämnas mot de som vållat dig outhärdligt lidande! Nysta upp farliga hemligheter på din färd genom det fasansfulla och korrumperade Babels torn, utmana mäktiga furstar och slakta horder av deras tjänare. Låt dig uppslukas av strider i realtid i föränderliga miljöer som är enkla att lära men svåra att bemästra. Få åtkomst till nya områden i och runt tornet i takt med att du avancerar i spelet och uppgraderar dina förmågor. Vilket slags slut väntar någon fylld med så mycket ilska och förtvivlan?