Dead by Daylight: Five Nights at Freddy's
Första dagen i dimman? Ingen fara. Visst, animatronen Springtrap jagar dig med kniv, men om du dör är det bara att försöka igen! Dead by Daylight: Five Nights at Freddy’s tar med sig en ny mördare – Springtrap, The Animatronic – som är lika delar briljant och grym, in i dimman. När du köper det här tillägget får du även ett exklusivt Stack of Pizzas-märke och en Vent Crawl-banner.