Dead by Daylight: All Things Wicked-kapitel
Bakom dig. I reflektionen på skärmen ser du ett ansikte. Huvudet lutar en aning, med vidöppen mun. Från den kommer en röst. En bekant röst, fast annorlunda. Vänd dig inte om när den kallar på dig, även om du tror att du känner igen den. All Things Wicked i Dead By Daylight djupdyker i analog skräck med den nya mördaren The Unknown och den nya överlevaren Sable Ward. Den nya kartan Greenville Square är tillgänglig för alla spelare. När du köper det här tillägget låser du även upp 2 exklusiva kosmetiska föremål: Garden Casual till The Unknown och Designer Corset till Sable Ward.