Spel på begäran har stöd för engelska, franska, italienska, tyska, spanska.Dark Souls är ett action RPG (rollspel) som utspelar sig i en stor, mörk fantasy-värld. Spännande grottsystem, fruktansvärda fiendemöten och banbrytande onlinefunktioner ger tillsammans en helt unik RPG-upplevelse. Dark Souls krossar barriärer med en sömlös värld som uppmuntrar utforskning och skapar en anpassningsfokuserad spelupplevelse.