Cruz Brothers
Hej kämpar från hela världen! Är du redo för någon adrenalinpumpande kamphandling? En berättelse om blod, svett och tårar är redo att utvecklas framför dig - Cruz Brothers, den dramatiska snabbt handritade Fighting Game-nyaste versionen är här! I Cruz Brothers ingår alla UPPDATERINGAR från år ett i spelets fulla pris. Våra mest viktiga uppgraderingar kommer att kallas som ” Training Camps ”, var och en med sin egen tema och syfte. Vissa CAMPS kommer att uppdatera den spelets funktioner, andra i mekanik. Naturligtvis kommer det att finnas CAMPS som lägger till ett helt nytt extrainnehåll !