Crossout — Speed demon
– Unik pansarbil: “Fartdåren” – Nytt vapen: Kanontorn “Raijin” – Ny kupé: “Fyrtorn 11” – Porträtt: “Yoshida” – Rörliga delar: “Eremiten” (4 st.) – Hårdvara: “Utökad ammunitionslåda”, “KA-2 svänghjul”, “Dun horse”, “Ampere”, “Kameleonten” och “Iris” – Färgburk – 1 500 spelmynt – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – Det maximala antalet delar ökas till 75. Yoshida har varit involverad i flertalet olyckor. Trots detta övergav han inte sin bil utan höll fast i minnet av hur fantastisk den en gång varit. Varje gång byggde han del för del upp den igen. Han var ju faktiskt en av de bästa förarna i Sinto City och han var övertygad om att en legend aldrig dör, utan återföds starkare för varje gång. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 75. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!