Crossout — Fiend
– Unik pansarbil: ”Odjuret”; – Vapen: Plasmaraketgeväret ”Yokai”; – Kupé: ”Harpyan” lätt kupé; – Rörliga delar: Hjulen ”Camber” och ”Camber ST” (2 st. Vardera); – Hårdvara: Signalblockeraren ”Interceptor”, generatorn ”Gasgen”, ammunitionen ”Ammunitionsställ”, osynlighetsmodulen ”Kameleonten Mk2”, motorn ”Black häst”, omladdningsförstärkaren ”KA-1 urladdare”, kikarsiktet ”Iris”, specialmodulen ”Radio”; – Porträtt: "Nogitsune"; – Färgburkar: ”Legenden om Ronin” och ”Rävsvans”; – Dekorationer: hologrammet ”Feng shui”, ”Vänster vandrarspegel” och ”Höger vandrarspegel”, ”Helveteslampa” (2 st.); – 1 500 spelmynt; – En uppsättning byggnadsdelar; – Det maximala antalet delar ökas till 50. Kimonon har de vidaste ärmarna. Det är därför Syndikatet har så många trumfkort. Medan hela Dalen är upptagna med problemet med Ödeläggarna, skaffar företaget inflytande med hjälp av sina agenter. Och om Jiangshi är brutal kraft, en flygande näve rakt i ansiktet, så är Nogitsune skönhet och förförelse. Och även ett tunt blad, som genomborrar fiendens hjärta när han är avslappnad. Andra ambassadörer för Syndikatet hotade och alienerade bara lokalborna. Nogitsune, å andra sidan, kom för att "skaffa vänner": för att vinna förtroende genom att visa upp sin vackra päls, så att offret skulle plocka upp "räven" och ta med henne till hans eget hem. Men även om någon inte charmeras av henne, så kan de komma att ångra det ännu mer. Även i det fallet, får hon det hon vill ha. Under tiden, lämnar hon sin fiende utan ögon med en riven hals. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 50. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!