Crossout — Arsonist pack
Unik pansarbil ”Wild Fire” on augers. Vapen - två sällsynta hagelbössor ”Junkbow”; Unik kupé: ”Cerberus” som är episkt sällsynt. Tidig tillgång till byggnadsdelar från fraktionen ”Firestarters”. Unikt hjälteporträtt: Red Hot. En unik färgburk: Eldsalamander som är legendariskt sällsynt. Ökar det maximala antalet delar som kan användas till 60. Unikt klistermärke: Stenbock. 3800 mynt i spelet. En gång i tiden hade, hade Red Hot ett namn som inte var så förskräckligt, han uppträdde i en eldshow och var den mest entusiastiska artisten i sin grupp. Men hans självförbrännande passion för eld, och hans oförsiktighet kostade honom hans karriär och hans partners liv. Efter denna incident, svor han att aldrig hantera eld igen. Men efter katastrofen började allting snurra lika snabbt som en fackla i en show. Förmågan att skickligt och effektivt kunna hantera eld gav Red Hot respekt hos Lunatics. Och snart blev han befordrad till Mordbrännare. Han ändrade sitt namn och image till Red Hot, skaffade en skrämmande krigsmålning och satte sig bakom ratten på ett galet fordon, som han hittade på inspelningsplatsen för en B-film. Nu älskar han att såga isär och bränna alla dom som Firestarters inte gillar, och han försöker att inte minnas sin brutna ed och sin gamle vän. En sån rakryggad kille! Unik kupé: ”Cerberus” som är episkt sällsynt Kupén ”Cerberus” är en överlevares bästa vän. Den förstår allt, men kan bara inte uttrycka det. Den skär upp fiender i närstrid, som om den hade tre munnar. Unika pansarfordon presenteras i paket, och är särskilt välbalanserade i sina vapen, sin pansarkvalitet och hastighet i strid. För att ställa bilen i garaget, startar du spelet och öppnar menyn ritningar, går till fliken ”Paket”, väljer den pansarbil du vill ha och klickar på knappen ”Ladda”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att skapa fordon till 60. Dessutom, ger inköpet av paketet spelaren tidig tillgång till vissa byggnadsdelar från fraktionerna. Dessa delar kommer att bli tillgängliga omedelbart vid inköp och de utfärdas inte igen när motsvarande ryktesnivå uppnås. Vissa delar kan bara finnas i ett exemplar. När du köper flera paket, dupliceras inte sådana föremål. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att skilja din pansarbil från andra. Mynt är spelets valuta, som används på marknaden för att köpa delar till pansarfordonen från andra användare, och för att betala hyra för fraktionernas verkstäder som producerar delar. Varning! När du köper flera paket, läggs mynten på hög!