CONSCRIPT
Förköp CONSCRIPT och lägg till Golden Gun i din arsenal med Golden Gun Pack. Golden Gun är en guldpläterad replika av Mauser C96. ”En guldpläterad kinesisk replika av en halvautomatisk, tysk standardpistol. De oprecisa markeringarna på siktet visar att det här är en reproduktion.” CONSCRIPT är ett kommande överlevnadsskräckspel inspirerat av klassiker i genren som utspelar sig under det stora kriget 1916. CONSCRIPT kommer att blanda alla straffmekanismer från äldre skräckspel till en sammanhängande, spännande och unik upplevelse. I CONSCRIPT spelar du som en fransk soldat som letar efter sin bror som försvann under slaget vid Verdun. Klarar du av att leta i vindlande skyttegravar, navigera genom fort överfyllda med fiender och korsa ingenmansland för att hitta honom och se till att en familj förblir intakt? Upplev klassisk och metodisk överlevnadsskräck i en unik historisk miljö: slaget vid Verdun. Högt återspelningsvärde med olika svårighetsinställningar, flera olika slut, upplåsbara utstyrslar och bonusvapen. "Avvärj en mängd olika fiendesoldater och kombattanter med en mängd olika närstridsvapen och skjutvapen från första världskriget. Överlev i en intensiv, skrämmande atmosfär som förstärks av en unik pixelkonstestetik och förtryckande ljuddesign. Navigera genom invecklad nivådesign som främjar föremålshantering och ruttplanering samtidigt som du löser komplexa pussel i miljön du spelar i. Distinkta områden med teman från första världskriget som flätas samman och överlappar varandra.