Conan Exiles
Conan Exiles är ett överlevnadsspel för flera spelare online i Conan barbarens värld – nu med besvärjelser. Kliv in i en vidsträckt öppen värld där du kan bygga ett hem, eller kanske en hel stad tillsammans med vänner och främlingar. Överlev iskalla temperaturer, utforska grottor fyllda av skatter, utveckla din karaktär från en plundrande överlevare till en mäktig barbar och trollkarl och kämpa för att dominera dina fiender i storslagna belägringskrig. Du kan spela Conan Exiles ensam, i lag med andra spelare eller uppkopplad till en värld av andra spelare. ÖVERLEV I EN RÅ VÄRLD Pälsa på dig eller gör upp en eld för att hålla dig varm och se till att kyla ned dig i hettan. Jaga, laga mat, ät och drick för att hålla dig vid liv. Bygg ett vindskydd för att uthärda hårda sandstormar. Var försiktig när du utforskar de mörka ruinerna så du inte faller offer för ondskefull trolldom. BYGG ETT HEM OCH ETT KUNGARIKE Samla resurser för att tillverka verktyg och vapen och bygg sedan allt från små hem till hela städer bit för bit med hjälp av ett kraftfullt byggnadssystem. Placera ut fällor, hissar och skydd och fyll sedan på med möbler, arbetsbänkar och annat. HÄRSKA ÖVER EXILED LANDS Belägra din egen del av Exiled Lands – ta den ifrån andra spelare om så behövs! Tillverka belägringsvapen och använd sprängmedel för att jämna fiendens murar med marken. Placera ut fällor, rekrytera trälar och bygg försvar så att fienden inte kan invadera dig. FÖRDÄRVA DIG SJÄLV OCH ANVÄND MÖRKA BESVÄRJELSER Upptäck försåtliga besvärjelser och fördärva din kropp för att använda dem. De som offrar en del av sin livskraft belönas med särskilda förmågor. Offra trälar för att åkalla demoner och de döda och tvinga dem att följa din vilja. Framkalla mörkret, rid på bevingade monstrositeter och kalla ner blixten på dina fiender. TIDSÅLDRAR ANLÄNDER TILL EXILED LANDS Uppdateringar i Conan Exiles kommer nu via tidsåldrar. Varje tidsålder har sitt eget tema, gratis speluppdateringar och flera Battle Pass. Den här modellen ger oss möjligheten att lägga till funktioner och förbättringar gratis, samtidigt som spelarna kan fortsätta att stödja spelets tillväxt och få exklusiva kosmetiska föremål. UTFORSKA EN VIDSTRÄCKT ÖPPEN VÄRLD Färdas genom en stor och gränslös öppen värld, från de rullande sanddynerna i den södra öknen till de mystiska träsken i öster och de snötäckta bergen i det iskalla norr. Klättra var som helst och upptäck fritt. BRUTALA, BLODIGA STRIDER Slåss mot brutala monster och andra spelare i ett actioninriktat, kombobaserat stridssystem. Undvik, blockera och lär dig bemästra sann stridskonst för att bli den största krigaren i Exiled Lands. Gå bärsärkagång med bågar, knivar, svärd, yxor och mer därtill.