Cities: Skylines - Financial Districts
Ge ekonomin i din stad en extra skjuts stad med ett finansdistrikt, och använd dina tillgångar för att investera i de bästa industrierna för din befolkning. Financial Districts är en miniexpansion från Colossal Order som lägger till den nya funktionen ”Investeringar” och över hundra objekt i spelet. Financial Districts viktiga funktioner inkluderar: Investeringar Investera pengarna klokt och förbättra invånarnas liv. Flera sektorer väntar på stöd från dig, som till exempel begravningsvård, hälsovård, olja, malm, jordbruk, generisk industri och logistik. Håll koll på dina investeringar med den nya fliken för aktiehandel. Börsen Få dina investeringstillgångar att växa med hjälp av börsen. Denna nya byggnad låser också upp skatteinkomstbonusen för närliggande kontorsbyggnader. Bankbyggnader Pengar, pengar, pengar! Banker möjliggör en ny tjänst i staden och förbättrar säkerheten tack vare transportbilarna som hämtar kontanter från kommersiella byggnader och därmed minskar kriminaliteten i området. Finansdistriktspecialisering Lås upp ett nytt distrikt för kontorszoner genom att nå milstolpen ”Big Town”. Finansdistrikt har en ny grafisk stil och genererar mer skatt än vanliga kontorszoner, men minskar glädjen. Skatteinkomstbonusen ökar om det finns ett börshus i närheten.