Cities Skylines - Financial Districts Bundle
Financial Districts är en miniexpansion som lägger till funktionen ”Investeringar” och över hundra objekt i Cities: Skylines. I Financial Districts Bundle kan du utforska innehållet i den här expansionen tillsammans med Map Pack 2 och radiostationen African Vibes. Financial Districts Bundle innehåller: Expansionen Financial Districts Ge ekonomin i din stad en extra skjuts med ett finansdistrikt, och använd dina tillgångar för att investera i de bästa industrierna för din befolkning. Financial Districts är en miniexpansion från Colossal Order som lägger till funktionen ”Investeringar” och över hundra objekt i spelet. Map Pack 2 av moddaren Sidai Få ny inspiration och bygg städer med större mångfald med Map Pack 2 från communitymoddaren Sidai. Detta skaparpaket lägger till 10 kartor som representerar olika biom, exempelvis tajga, öken, tropisk regnskog och tempererat. Radiostationen African Vibes Den här radiostationen är influerad av traditionell afrikansk musik och bjuder på över en timmes musik, med 16 låtar som kommer att inspirera varenda stadsplanerare.