Bygg om och renovera! Ta saken i egna händer, nästan bokstavligen. Det är dags att renovera som aldrig förr med din trogna nya hammare. Gör om väggarna som du vill och ändra på innehåll och dekor efter eget tycke. Bestäm var sopkorgarna eller kassan ska stå. Styr kunderna. Visa dem hur man ställer sig i en ordentlig kö utan att ta upp för mycket plats. Det är dags att ta anpassningen av interiören till en helt ny nivå. Måla och spreja! Nu behöver du inte längre titta på en tom duk! Hämta sprejburken och ge alla ytor du kommer åt en personlig touch. Du kan anpassa skala och rotation och måla allt från stora väggmålningar till små påskägg att gömma i mackens hörn. Kombinera befintliga dekaler med varandra för att skapa än mer ambitiösa och komplexa konstverk. När det känns som att du gjort allt finns fler designer att låsa upp! Lager och verkstad Har du någon gång tyckt att din mack saknar något? Tyckte du inte att stilen höll måttet när du tittade bortom huvudbyggnaden? Ingen fara, framtiden är här. Nu har ditt lager och din verkstad massvis med anpassningar att köpa, från (skriv)bord till banderoller och lampor! Inred hela bensinmacken, från golv till tak. Få diamanten i sanden att skina ännu ljusare. Festen är på väg att börja med nytt innehåll i detta gratis DLC. En festplats, samlarföremål, popularitetshöjningar och glass för att få alla upprymda! Låt festen börja Det finns inget som en häftig nattfest mitt i ingenstans. När den vanliga kundtrafiken avtar, kan detta vara en annan inkomstkälla att utforska. Skapa en fantastisk festplats för att locka till sig människor, erbjuda dem spännande produkter och tillgodose deras behov. Ju mer framgångsrika dina fester är och ju mer nöjda festdeltagarna är, desto mer pengar tjänar du och desto större blir festen.