Buzz Killer Weapon Pack
Slägga med taggtråd runt huvudet och cirkelsågar fästa på varje ände. Särskilt effektiv mot stora, armerade fiender då den lätt skär igenom deras rustning. Om du hade problem med Förstörarna kommer mördarsågen ta hand om dem!