Bus Driver Simulator
Stig ombord, nu kör vi. Punktligt börjar du din arbetsdag som busschaufför och kör dina passagerare tryggt och säker till deras destination. I den hektiska staden är det inte alltid så lätt att hålla tidtabeller, följa trafikregler och blinka i rätt korsningar. Rutter genom både stora städer och mindre förorter garanterar variation och många timmars härlig körning! Bussar från olika tidsperioder och länder följer med dig på dina resor. Köp nya bussar med dina välförtjänta pengar eller skräddarsy redan tillgängliga fordon efter din egen smak! Spela fritt eller utför olika scenarion där du har drömjobbet och tar över en viktig roll i samhället!