Bus Driver Simulator - Soviet Legend
Denna legendariska, medelstora sovjetiska (ukrainska) buss, tillverkad från 1974 till 2006, finns fortfarande på gatorna i vissa länder i fd Sovjetunionen. Dess huvudsakliga fördelar kommer från en enkel och pålitlig monteringsprocess som kompenserar för sin täta hytt, smala dörrar och överhettad motor. Totalt producerades 176 000 enheter.