Bulletstorm: Full Clip Edition
Dra på dig kängorna som Grayson Hunt, som efter en kraschlandning på en övergiven rekreationsplanet tvingas till ett svårt beslut: överleva eller hämnas? Grayson är en förvisad lönnmördare i elitgruppen Dead Echo och drivs av hämndlystnad. På planeten Stygia där hans grupp har strandat kan han äntligen konfrontera den som förrådde honom – eller ta sitt team levande därifrån. Strid i Stygias myller av muterade invånare och kämpa dig med mästerliga dråp fram genom enspelarkampanjen eller på en av 30 svåra poängjaktskartor eller 12 samarbetskrävande flerspelarkartor. Det unika Skillshot-systemet i Bulletstorm: belönar dig när du dräper på de mest uppfinningsrika och häpnadsväckande sätt som tänkas kan. Bulletstorm: Full Clip Edition ger dig en fulländad Bulletstorm-upplevelse och innehåller alla befintliga Bulletstorm-tillägg, plus helt nytt innehåll som bara finns i Full Clip!