Breathedge
Breathedge är ett ironiskt yttre rymdäventyrsspel. Ta rollen som en enkel kille som heter mannen som bara bär sin farfars aska till en galaktisk begravning och plötsligt befinner sig mitt i en universell konspiration. En massiv rymdrada lider ett vrak i det djupa utrymmet och lämnar området fyllt med skräp, kistor, döda passagerare och dig själv. Överlev i den här interstellära dumpningen, avslöja en global konspiration, rädda prinsessan och krossa inte fingrarna när du använder handkontrollen när du reser runt i världen. Det tog lång tid för våra förfäder att utvecklas eftersom de inte hade något tejp. Du har det och du vet hur du använder det. Med denna magiska artefakt kan du skapa ett stort utbud av värdelösa föremål och slänga dem ur luftlåset! Det finns också många användbara saker att skapa, men var försiktig eftersom det kan resultera i att spelet är klart.