Påbörja ditt mode- och dansäventyr med dina nya bästisar i Bratz Pack! Regera på catwalken och ta plats på scenen med Cloe, Yasmin, Sasha och Jade. Erövra modevärlden och skapa helt egna stilar i Bratz Fashion Studios. Visa upp din look och dansa till dina favoritlåtar från Bratz-universumet, som bland annat ”So Good”. Flyg till ikoniska städer som Paris och Tokyo, men se upp för den självutnämnda ”modedrottningen” Burdine och tvillingarna Tweevil som är fast beslutna att stjäla rampljuset. Kan du sticka ut och dansa bättre än dem i episka modekamper? Ta dig an utmaningen och festa i enspelarläget eller flerspelarläget med upp till fyra spelare. Det är dags att uttrycka dig!