Om du någonsin velat visa din elaka sida är det här din chans. Kirstee och Kaycee är igång igen i DLC:t Tweevils Pack. Hur många elaka planer kan de komma undan med den här gången? Kaycee, vi har ögonen på dig. Välj det fria läget för att börja smida planer med tvillingarna och behåll din söta stil genom att anpassa Kaycee med sex olika näsplåster.