Borderlands 3
Borderlands-serien är tillbaka med sjuttioelva miljarder vapen och ett nytt explosivt äventyr! Ge allt och skjut dig fram genom nya världar som en av fyra nya Vault Hunters – de grymmaste skattjägarna i Borderlands – som alla har sina egna utvecklingsträd, förmågor och anpassningar. Spela ensam eller med kompisar och möt helgalna fiender, samla massvis med skatter och rädda ditt hem från galaxens grymmaste sektledare. EN EXPLOSIV VANSINNESTUR Hindra de fanatiska Calypso Twins från att ena banditklanerna och ta kontroll över galaxen. Det är bara du, en spänningssökande Vault Hunter, som har tillräckligt med eldkraft och allierade för att stoppa dem. DIN VAULT HUNTER, DIN SPELSTIL Bli en av fyra otroliga Vault Hunters, som alla har sina egna förmågor, spelstilar, utvecklingsträd och massvis med anpassningsmöjligheter. Vault Hunters kan röja rejält på egen hand, men tillsammans är de oslagbara. DRUNKNA I UTRUSTNING Det finns fler vapen och prylar än det går att räkna, och varje strid är ett tillfälle att fylla på arsenalen. Här finns handeldvapen som avfyrar flygande kulsköldar, automatkarbiner som spottar ur sig flammande vulkaner och pistoler som får ben och jagar fiender med förolämpningar. Ja, du läste rätt. NÄSTA STEG FÖR BORDERLANDS Upptäck nya världar bortom Pandora, med unika miljöer att utforska och fiender att utrota. Bana vägen genom farliga öknar, kämpa dig fram genom krigshärjade stadslandskap, vada fram genom sumpmarker och mer därtill! SAMARBETA UTAN KRÅNGEL Spela med vem som helst, när helst, antingen online eller på delad skärm – oavsett nivå eller spelframsteg. Besegra fiender och klara utmaningar tillsammans, men bli individuellt belönad – här går ingen lottlös.