Borderlands 3 Season Pass Bundle
Få två säsonger av Borderlands 3:s extra premiuminnehåll i ett fantastiskt paket med Season Pass Bundle! Skapa mer kaos med fler berättelsekampanjer, en utmanande rädboss, ett extra färdighetsträd för varje Vault Hunter, coola utseendeföremål och mycket annat! Innehåller allt från Borderlands 3:s Season Pass och Season Pass 2, inklusive: Moxxi's Heist of The Handsome Jackpot Gå med Moxxis grupp med udda "experter" och kämpa dig fram genom Hyperions säkerhetsstyrkor och galna casinobesökare för att lägga beslag på skatterna i Handsome Jackpots kassavalv. Guns, Love, and Tentacles: Bröllopet mellan Wainwright & Hammerlock Slå tillbaka mot styrkorna från en utomjordisk ondska på isplaneten Xylourgos tillsammans med den tidigare Vault-Huntern Gaige, som nu blivit bröllopsplanerare, och hennes bästa robotkompis Deathtrap. Bounty of Blood Besök den brutala gränsplaneten Gehenna och hämta belöningen för The Devil Riders, ett våldsamt gäng legosoldater som rider på bestar, i denna hårdkokta berättelse från en osynlig berättare. Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck Utforska den virriga hjärnan hos den hjältemodiga galningen Krieg och hjälp båda sidor av hans dubbla personlighet genom att spränga hans inre demoner i småbitar och utforska hans fantasivärldar. Designer's Cut Hitta skatter eller dö medan du försöker i Arms Race-läget och utnyttja kraften i ett ytterligare färdighetsträd för varje Vault Hunter, komplett med nya Action-färdigheter och kraftfulla passiva förmågor. Director's Cut Ta dig an en gigantisk rädboss, lös ett interplanetariskt mordmysterium, förstärk din utrustning med tre Vault Cards och upplev innehåll från bakom kulisserna. Butt Stallion Pack Fira allas favoritdiamantponny med ett vapenskin, en trinket och en granatmod! Multiverse Final Form & Disciples of the Vault-utseendepaket Se hur BL3:s hjältar skulle sett ut om de inte blivit Vault Hunters eller gått med i Children of the Vault!