Blue Sun
Hellpoint: Blue Sun DLC avslöjar hela berättelsen om Irid Novo, för de som kan förstå den. Asmodeus, skapare av överenskommelser, intresserar sig enbart för de skickligast av Spawns! Res till den parallella dimensionen Blue Sun för att uppleva ett nytt lager av berättelsen som avslöjar den sanna orsaken till Merge-kataklysmen. Tre nya stora områden att utforska och dö i, som utökar den sammankopplade nivådesignen. – Massor av nya rustningar, karaktärer och bossar – En rad förenklande förbättringar som designats tillsammans med Hellpoints community av spelare, som omplacering av stats och lagerhantering. Teamet hos Cradle Games har lagt ner hjärta och tacksamhet i att bjuda in dig till ytterligare en vistelse på Irid Novo.