Blasphemous + Blasphemous 2 Bundle
Miraklet kallar på dig! Det här paketet innehåller båda indiesuccéerna Blasphemous 1 och 2. Kliv in i seriens värld och börja bestraffa de orättfärdiga. I Blasphemous 1 får du lära känna The Penitent One: den enda överlevande från massakern i ”Silent Sorrow”. Fångad i en ändlös cykel av död och återfödelse är det upp till dig att befria världen från det här fruktansvärda ödet och nå ursprunget till din vånda. I Blasphemous 2 vaknar du upp från din grav i en främmande ny värld och än en gång börjar en ändlös kamp mot The Miracle. Hoppa in i en farlig ny värld full av mysterier och hemligheter att upptäcka, och kämpa dig förbi de monstruösa fiender som står mellan dig och din strävan att avsluta cykeln en gång för alla. Allt presenteras i vacker pixelgrafik och ett fantastiskt orginalsoundtrack som låter dig fördjupa dig helt och hållet i världen.