BLACKTAIL
Bli skogens beskyddare eller skräcken som orsakar mardrömmar. Skapa legenden om Baba Yaga och lev ut dess ursprung i BLACKTAIL, en unik blandning av intensivt bågskytte, magi och en mörk berättelse som utspelar sig i en livlig sagovärld. Du spelar som Yaga, en 16-årig flicka som är anklagad för häxkonst och utvisad från en medeltida slavisk bosättning. När levande minnen från ditt förflutna återkommer som onda andar har du inget annat alternativ än att jaga dem i hopp om att reda ut ditt eget mysterium. - Bestäm landets och dess invånares öde och bevittna hur dina beslut påverkar dina färdigheter genom moralsystemet i BLACKTAIL. - Spåra svårfångade andar med din pilbåge och handske och utkämpa spännande bosstrider. - Tillverka pilar och brygder, jaga vilda djur och samla resurser för att överleva i de olycksbådande skogarna. - Hitta gömda skatter för att lära dig mer om din omgivning och dess historia. - Samla förlorade recept och brygg elixir för att förbättra dina förmågor och forma din spelstil.