Big Pharma
Och vad händer om du skulle kunna eliminera alla sjukdomar, förbättra miljoner människors liv, minska lidande, bota sjuka och samtidigt tjäna bra pengar? Som chef för ditt eget farmaceutiska konglomerat har du den här kraften till hands. Kommer du att använda det för alla? Altruism är sällan en bra affärsplan. Den obekväma sanningen (finns det ett botemedel mot detta?) är att du kan tjäna mer på vissa läkemedel och några sjukdomar är bra för företag. Välkommen till Big Pharmas värld!