Bendy: Studio Collection
Överlev och upptäck Joey Drew Studios mysterier i denna dubbla samling av den populära Bendy-serien. Bendy: Studio Collection berättar historien om Henry i Bendy and the Ink Machine och Audrey i Bendy and the Dark Revival. Ta reda på vilka mardrömmar som finns i den bläckiga avgrunden i denna klassiska animationsstudio.