Bendy: Ink Demon's Collection
Upplev hela Bendy-sagan med tre rysliga spel som blandar mystik, skräck och överlevnad i Joey Drew Studios hemsökta djup. Bendy and the Ink Machine Som Henry utforskar du en övergiven animationsstudio som döljer mörka hemligheter. Navigera genom en labyrint av skräck, lös pussel och möt mardrömslika varelser från mörkrets Dark Puddles. Bendy and the Dark Revival Spela som Audrey, som är instängd i en galen animationsstudio. Smyg, slåss och lös pussel för att överleva de förvrängda varelserna och en obeveklig Ink Demon. Avslöja mörka hemligheter och fly från studiens bläckiga mardröm. Bendy: Lone Wolf Bli Boris i en brutal överlevnadsutmaning genom ändlösa, kusliga korridorer. Bekämpa tecknade monster, undvik dödliga fällor och fly från Ink Demon i en pulshöjande jakt på sanningen.