Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Ta kontroll över Night Hunter och påbörja din jakt efter mänskliga överlevare. Som den ultimata zombien kan du invadera andras spel och göra deras jakt på överlevnad ännu mera skräckfylld. Upplev ett intensivt asymmetriskt multiplayer-spel som den skrämmande kraften bakom invasionerna. Döda ditt byte, utveckla övermänskliga förmågor och bli den värsta mardröm Harran någonsin skådat. God natt, god jakt.