BATTLETECH Digital Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition av BATTLETECH ger djärva MechCommanders exklusiv tillgång till spelets officiella soundtrack, en inblick i designprocessen bakom BATTLETECH samt en serie andra godsaker. INNEHÅLL Spelet Digitalt soundtrack Lev dig in i BATTLETECHs brutala universum med spelets soundtrack. Illustrationsbok En digital illustrationsbok som ger dig en detaljerad överblick över designen i BATTLETECH. Deluxeavatar och ikon till Paradox Interactives forum. Bakgrundsbilder Vackra 4K-illustrationer från BATTLETECH-universumet att pynta datorns skrivbord med. Året är 3025 och galaxen är fast i en evig spiral av krig, där adelshusen angriper varandra med mekaniska stridsfarkoster som kallas BattleMechs. Du är en legosoldat med befäl över en trupp egna 'Mechs och de MechWarriors som styr dem, och måste kämpa för att överleva i ett interplanetärt krig. Uppgradera din rymdresande operationsbas, förhandla fram legosoldatskontrakt med länsherrar, reparera och sköt om ditt stall av BattleMechs och överlista dina fiender på slagfältet. Om spelet: STYR EN GRUPP 'MECHS I OMGÅNGSBASERADE STRIDER Skicka ut över 30 BattleMechs i en mängd olika kombinationer. Använd terrängen, positionering, vapenval och specialförmågor för att överlista och besegra motståndarna. HANTERA DINA LEGOSOLDATER Rekrytera, anpassa och utveckla unika MechWarriors. Förbättra och anpassa ditt moderskepp. Sköt om en grupp tekniker, ingenjörer och andra arbetare. DELTA I ETT DESPERAT INBÖRDESKRIG Kliv in i berättelsen om en våldsamt avsatt regent som utkämpar ett brutalt krig för att återta tronen med hjälp av ditt brokiga företag legosoldater – om du vill ställa upp, alltså. ANPASSA DINA 'MECHS Använd ditt MechLab för att underhålla och uppgradera dina enheter och ersätta skadade vapensystem med delar från stupade fiender. KÄMPA GENOM PERIPHERY Som legosoldat reser du igenom en stor del av rymden, tar dig an alla möjliga uppdrag och påverkar ditt rykte hos olika adelshus och lokala falanger. PVP MULTIPLAYER OCH SKIRMISH MODE Anpassa en trupp 'Mechs och MechWarriors för att konfrontera dina vänner, tävla mot andra spelare online eller delta i skärmytslingar för en spelare och pröva strategierna mot datorn.