BATTLETECH - Digital Deluxe Content
Digital Deluxe Edition av BATTLETECH ger djärva MechCommanders exklusiv tillgång till spelets officiella soundtrack, en inblick i designprocessen bakom BATTLETECH samt en serie andra godsaker. INNEHÅLL Digitalt soundtrack Lev dig in i BATTLETECHs brutala universum med spelets soundtrack. Illustrationsbok En digital illustrationsbok som ger dig en detaljerad överblick över designen i BATTLETECH. Deluxeavatar och ikon till Paradox Interactives forum. Bakgrundsbilder Vackra 4K-illustrationer från BATTLETECH-universumet att pynta datorns skrivbord med.