Battle Brothers - DLC Bundle Pack
’Battle Brothers - DLC Bundle Pack’ innehåller alla expansions DLC! Köp paketet och spara på alla produkter. Inkluderar - Beasts & Exploration - Warriors of the North - Blazing Deserts Battle Brothers är ett turbaserat rollspel där du leder ett legosoldatskompani i en rå, lågfantasy, medeltida fantasy värld. Du bestämmer var du vill gå, vem att anlita eller slåss mot, vilka kontrakt du tar hur du tränar och utrustar dina män i en procedurgenererad öppen världskampanj. Har du vad som krävs för att leda dem genom blodiga slag och till seger? Spelet består av en strategisk världskarta och en taktisk stridskarta. På världskartan kan du fritt resa för att ta kontrakt som tjänar bra med mynt, hitta platser värda att plundra, fiender som är värda att förfölja eller städer för att köpa varor och anställa män. Det är också här du hanterar, levlar upp och utrustar dina Battle Brothers. När du angriper en fientlig grupp växlar spelet till en taktisk karta där det faktiska slaget tar vid som en detaljerad turbaserad strid.