Assassin’s Creed Shadows
Förbeställ nu för att få bonusuppdraget Thrown to the Dogs. Upplev ett historiskt actionepos i feodaltidens Japan. Led en livsfarlig shinobi och en mäktig legendarisk samuraj genom en vacker öppen värld i en kaotisk tid. Växla mellan de två osannolika bundsförvanterna och se vilken framtid som väntar dem. Bemästra olika spelstilar, skapa ett shinobiförbund, anpassa ditt gömställe och inled en ny era för Japan. - Utforska den spännande öppna världen i feodaltidens Japan, från spektakulära slottsstäder och myllrande hamnar till fridfulla helgedomar och krigshärjade landskap. Upplev oförutsägbart väder, årstidsväxlingar och reaktiva miljöer under äventyrets gång. - Bli shinobin Naoe och den legendariska samurajen Yasuke, två karaktärer med olika spelstilar, och följ deras spännande berättelser. Som Naoe använder du smygteknik för att undvika upptäckt och smidighet för att överlista dina fiender. Som Yasuke slår du dina fiender med dödlig precision och kraft. De två karaktärerna gör framsteg oberoende av varandra och låser upp färdigheter och ny utrustning var för sig. - Gör information till ditt vapen när du utforskar världen och bygg upp ditt eget nätverk av spioner som kan vara dina ögon och öron på olika platser i jakten på nästa mål. Längs vägen kan du rekrytera nya allierade med unika förmågor som hjälper dig på uppdragen. - Skapa ett helt anpassningsbart gömställe åt ditt växande shinobiförbund. Träna dina mannar, tillverka ny utrustning, interagera med nyckelpersoner och välj basens utformning, dekorationer och tillbehör.