Artists of the World Bundle
Artifex Mundi betyder "Världens artist" och vi gör vårt bästa varje dag för att förtjäna det namnet. Detta paket innehåller åtta av de bästa av våra äventyrsspel för att komma igång med Hidden Object Puzzle Adventure-genrespel. Få åtta mycket uppslukande äventyrsspel i ett fantastiskt paket och dyk sedan in i pusselns och utredningarnas världar. Irony Curtain: From Matryoshka with Love Irony Curtain: From Matryoshka with Love är ett satiriskt peka-och-klicka-spel inspirerat av klassiska äventyrsspel. Det smugglar ut dig ur din komfortzon och lämnar dig mitt i en spionintrig under kalla kriget – där något ännu större står på spel … Endless Fables 3: Dark Moor Upplev en kuslig skotsk legend! Ghost Files 2: Memory of a Crime Stoppa en rad fruktansvärda brott! The Secret Order 7: Shadow Breach Hemligheter som ligger dolda i ett uråldrigt fornminne klöser på verklighetens utkant. Scarlett Mysteries: Cursed Child Upplev en gotisk interaktiv skräckroman! Queen's Quest 4: Sacred Truce Återbörda freden i de fem kungarikena! Queen's Quest 3: The End of Dawn Bli en sann alkemist! Noir Chronicles: City of Crimes I rollen som Alfred Fox, en privatdetektiv med en kuslig förmåga att trampa i klistret, måste du konfrontera farorna som hotar din gamla flamma Barbara Le Purr.